Test

ALLA HÄSTMÄNNISKOR , GÖR TESTET !

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Vita, Röda, Marinblåa, Blåa, Ljusgråa, Mörkgråa!
Har du ridstövlar eller ridskor? Har både ridstövlar & ridskor, men använder bara ridstövlarna.
Vad är din favorithäst för ras? Korsningsponny :)
Anväder du chaps? Nope
Vad har du för storklek på din hjälm? På CO'n så är det faktiskt 59 (bighead) och på Lamicellen är det 56-58.
Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? 8, mkt fint stall med ridhus, paddock, stor terrängbana och fina ridvägar. En hästbutik i stallet är heller inte helt fel! Dock är det synd att dom inte sätter på skydd på morgonen men det gör inte så mycket.
Är hästar ditt liv? Har inget liv utan hästarna (:
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Jodå, har en del rosetter som hänger i gardinerna och tavlor på Morgan och lite andra hästar.
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? Ja, väldigt många.
Har du ridit en hel svarthäst/ponny? Ja
Har du ridit en fjordning? Ja
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? Ja
Du rider dressyr i bland? Japp, varje vecka
Du andväder alltid hjälm när du rider? Ja!
Du kan stallreglerna? Ja
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Yes
Har du en speciell favorit häst/ponny? Ja, min fina ponny♥
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ja
Du bor nära ett eller flera stall? Yes!
Du går på ridskola? Nej
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Japp
Har du haft sommarhäst? Ja
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Superkul!
Tycker du om att rida dressyr? Yes!
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Häftiga och annorlunda färger, musblack, ljusgul osv.
Hur många hästar har du haft? 1 helt egen
Rider du för någon privattränare? Regelbundet, Maria Bredberg/Lena Bredberg
Hur länge har du ridit? 2012 har jag ridit i 10 år
Vad fick dig att börja rida? Har alltid älskat djur, speciellt hästar. När jag var lite lekte jag alltid häst och när jag var 5 år började jag rida på en shettisridskola.
Vilken gren gillar du mest? Hoppning
Har du egen häst?Ja
Isf, vad har du för sadlar? Henri De Rivel, hoppsadel
Vad har du för träns? Många olika!
Hur många täcken har du? säkert 10 stycken
Hur många benskydd har du? över 25 om man räknar med bootsen
Hur många vojlokar/schabrak har du? Över 10 tror jag
Hur många grimmor har du? säkert över 10
Hur många grimskaft har du? 3-4 st kanske

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback