Svar

Mitt svar : Det har jag alltid gjort. Skulle aldrig rida i en sadel som jag inte hade kollat upp med en sadelmakare / utprovare innan jag använde den :) Vi har provat hur många sadlar som helst men det finns verkligen ingen som passar Morgan. Btw så har jag Peter Winslow som sadelutprovare. En utav sveriges främsta.

Diplom Sadelmakeriutbildning vid sadelmakeriskolan i Tärnsjö, certifikat på sadeltillverkning och design av sadlar vid Cambridge Saddlery Courses Ltd, certifikat från City & Guilds, 2 och 3 på sadel, The Worshipful Company of Saddlers of the City of London.


Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Oj, vad jobbigt! :( Dressyrsadel när man rider dressyr är ju bland det bästa som finns! :) Lycka till med att hitta någon iaf, superskönt när man väl har en! :)

2012-01-04 @ 21:40:29
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback