Stallfix

Idag så mockade jag och fyllde på hönätet, gjorde iordning maten och lite annat. Sen så blev det rensning och städning i stora hyllan jag har i stallet. Städade ur massa skräp och skit, tog bort en del saker jag inte använder och sorterade sprayflaskor, krämer, tuber, hovolja osv i en korg, ryktsaker i en  egen kort och benskydden har en egen låda. Sen så tog jag alla benskydd och slängde in dom i tvättmaskinen. Tog ut dom efter att jag hade ridit och fixat allt annat och hängde in allt i torkrummet. Tvättade även en handduk, boots & mina roeckhandskar som blev jättefina.
Sen snabbstädade jag lite i ena stallskåpet. Det är redan rätt så fint där så det behövdes inte mycket till städning där inte. Men nu är allting jättefint och iordning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback