Småfix

Gjorde lite småfix i stallet idag, såsom att plocka ned allt julpynt från boxen & slänga in 2 par boots i tvättmaskinen, som jag nu kom på att jag glömde ta ut, hehe. En annan sak jag måste göra är att städa mina skåp & min platshylla i stallet eftersom att det är riiktigt stökigt och fullsmockat i den hyllan. I skåpen är det helt ok, men kan behöva ta hem lite saker och göra lite extra fint endå!

Någon som vill att jag tar med mig kameran till stallet imorgon och tar kort på före/efter städning? Ska även försöka fota runt i stallet lite, och hästarna i hagen!
Hade ingen passande bild så jag bjöd på en riktigt gammal löshoppningbild!

Kommentarer
Postat av: natta

jag vill! :D

2012-01-05 @ 02:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback