Skit på skit.

Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att jag har problem med mina knän. Det har varit bättre ett tag men nu ikväll har smärtan kommit tillbaka och jag var aningen svullen så mamma ska ringa till läkaren snart. Tror att det rör sig om en meniskskada, fast ändå inte. Nåt liknande iallafall. Smärtan är svårt att förklara, Men det gör inte ondare av att jag trycker och känner på det. Smärtan är ihållande hela tiden och det är en svidande känsla vid knäskålarna. Det gör jätteont så jag gråter av att det gör så ont ibland..

Vet inte vad jag ska göra, jag får rida med långa läder eller barbacka för det blir värre när jag böjer benen.. :(
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback