Saker i stallet

Har du något speciellt som du använder ofta i stallet? Jag har massor utav saker som jag nog inte skulle klara mig utan i stallet. Det kan vara allt från handdukar till decilitermått.
Saker som jag inte skulle kunna vara utan är
  • Pälsglans - Köper alltid från Öob, sjöbogårdens. Används mest till att undvika skav från täcke samt att reda ut trassliga svansar!
  • Handdukar - används flitigt! Till lädervård, ögon och mule.
  • Sax - Jag klipper då jämt i allt. Måste hålla ordning på Morgans stubb så att den är fin och jämn.
  • Håltagare - När man ska justrera stigläder, och läder överlag.
  • Slickburk - Morgans favoritgodis! En burk med slicksten i med smak av garlic. Alltid populärt!
Det var nog allt jag kom på nu. Det är ju en del annat också, men detta är det jag använder mest och nästan dagligen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag klarar mig nog inte utan min sax, min favvoborste, pälsglans, diskborste och spray-lädertvål. ^^

2012-01-22 @ 19:50:44
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: anna

Smak av garlic??? Du vet, garlic är vitlök på svenska.

2012-01-22 @ 20:22:05
Postat av: Alwa

Sv. det vet jag såklart, men spelar det någon roll vad jag skriver eller? ..

2012-01-22 @ 20:44:24
URL: http://ponnystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback