Sadel lös.

Sadeln passade inte. Så nu är jag tillbaka på ruta noll. Nu är jag helt sadel lös, min gamla är redan påväg att bli skickad, står vid posten nu. I helgen (förhoppningsvis) bär det av till Glada Hästen i Västerås, ska bara se hur det går till. Måste ju fan ha en sadel!

Vet inte om jag kan hoppa imorgon, kanske tar bussen direkt till stallet och longerar innan träningarna. Vi får allt se hur det blir. Känner mig själv inte helt toppen i rygg & knän så man måste lyssna på kroppen ibland. Mogge gick ett lagomt hårt pass idag iallafall så han dör nog inte. Om jag inte hopptränar imorgon så blir det helt enkelt longering.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Neej, ush vad synd! :((

2012-01-25 @ 22:14:21
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vet inte du gnäller över! Har varit utan sadel i ett halv år fram tills nu!

2012-01-26 @ 18:25:09
URL: http://islandstravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback