Payandride.se

Jag vill tipsa om Payandride.se! Sjukt bra för alla som vill åka runt i landet och kanske träningstävla, rida programridningar, clearrounder och mycket mer i sin närhet. Det kan ju vara svårt att hitta sånna tävlingar på egen hand, men med denna sida blir det mycket enklare! Stor hiss! :)

Pay and Rides, ett toppen bra alternativ för dig som vill träna på att tävla! Ett bra första steg dessutom.

Jag & Mogge första gången vi tävlade. LC:1 & LB:1 , och ja, jag har hackamore. Det var ett KM och det var innan jag hade hittat ett bett som Morgan kunde ridas med.


Kommentarer
Postat av: Alba

Wiieee :D Gud så bra! Perfekt för Judith och mig :)

2012-01-09 @ 20:24:57
URL: http://albahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback