Morgon

Då var det måndag igen, men inte vilken måndag som helst! Någon som har en aning? ;) Det är nämligen så att Pretty Little Liars börjar sändas i USA igen! Klockan två i natt kommer avsnittet sändas i USA tror jag, ska helt klart sitta uppe och kolla..

Hästigt, idag ska Herkules få gå, nu börjar jag med schemat också. Ska fixa en sammanfattning någonstans så jag kan se hur ofta jag har ridit och om jag är värd någon belöning. Det börjar ju nu! Vill ni ta del av det också eller ska jag spara det för mig själv?
Jag tror det blir ett pass i paddocken idag för Herkules, känns som det är en sån dag idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gott nytt år och God fortsättning!

Jag har nu dragit igång Månadens bild på min blogg, hoppas du kikar in och även att du vill vara med och delta!

http://absolute.blogg.se/2012/january/manadens-bild-januari.html#comment

2012-01-02 @ 13:28:39
URL: http://absolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback