Morgan

Igår - Vila. Uppbokat till ridhuset fram tills 9 på kvällen.. Fixade allt annat samt städade och gjorde iordning massor.

Idag - Ett pass i ridhuset på runt 40 - 50 minuter. Jag var så trött och deprimerad, vet inte varför, men jag red bara runt lite så att han fick röra på sig åtminstone. Gick lite bra ibland men jag med med hackamore och det funkar inte längre tyvärr. Blir sjukt tung, hård och stark. Går inte att få stopp på. Red med det bara för att jag råkade ha sönder tungfelsgummit när jag skulle sätta på det på bettet igen. Det var det sista, kommer 4 stycken till förmodligen i veckan! Han fick rejsa lite åt båda hållen för att jag orkade typ inget. Han tyckte att det var jätteskoj!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan inte du berätta och visa i ett inlägg om hur tungfelsGummin fungerar och vad man använder det till? Nyfiken hehe :)

2012-01-17 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback