Lite varmare tack

Åååh! Nu är jag verkligen trött på kylan och snön. Vill faktiskt få vår och ha det lagomt varmt och skönt. Största orsaken till att jag tycker som jag gör är för att jag är så trött på täcken! Mogge har nu ett stalltäcke + ett vintertäcke. Funderar skarpt på att ta bort stalltäcket nu. Han är ju rakad men jag tror ärligt talat att det ej behövs längre. Det ligger på ca 3 till 4 minusgrader just nu, och har gjort i flera dagar. I stallet är det faktiskt behaglig och alldeles perfekt temperatur så han klarar sig nog utan det!

Då lär han väl sätta lite päls nu för då har han "bara" vintertäcket utomhus, men då får jag väl raka igen då. Vad bra, haha nu har jag bestämt mig för att täcka av - moot våren! Vill dessutom få inviga mitt Bucas vår/sommartäcke! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback