Hejdå sadeln!

Efter bara 12 minuter på hastnet så hade jag redan 3 mail om sadeln, och efter 30 minuter var den såld! Vääldigt skönt måste jag säga, att få det gjort så snabbt! Imorgon skickar vi iväg den och nu är jag praktiskt taget sadellös! Får ju låna Sandras fina Santa Cruz sadel, som verkar ligga bra på Mogge.

Santa Cruzen är tillsalu, och på fredag förhoppningsvis så kommer Lena Lilja ut för att prova in den på Mogge. Den ligger ju bra men jag vet inte om den är för lång, vilket den troligtvis kommer att vara.. Mogge har ju sån kort rygg så det finns inte många sadlar som passar honom. Vi får väl se helt enkelt! På hoppträningen lånar jag den iallafall. Tar fårskinnspadd och gelépadd ifall den nu skulle vara för lång! Mäter imorgon med revbenen på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback