Förlåt..

Förlåt för hemsk uppdatering..
Min dator gick ju sönder, men nu har jag fått en ny så att jag kan blogg igen! :D En MacBook Pro! Sjukt nice med appledator. Igår testade jag dom nya benskydden och dom var för stora, dessutom var det minsta storleken så vi måste skicka tillbaka dom. Jag gick typ in i depression och mådde asdåligt igår, haha. Ville ju ha dom så himla mkt, fan också..


Hoppträningen igår gick sådär, det kändes inte så jättebra men M var duktig ibland och ibland så larvade han sig. Han var även sjukt stark och hård i munnen och tar inte bettet längre, han biter tag i det och drar, typiskt.
Mer uppdatering nu! Det blir dock lite svårt eftersom att jag inte har några bilder på denna data, men ska försöka fota / bli fotad i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Undrar om du eventuellt är intresserad av att sälja skydden eller kanske byta mot ett par andra? Men hör av dig om du är intresserad. Om du är intresserad så kommentera!

2012-01-13 @ 14:36:01
Postat av: Anna

Om han blir sådär stark o drar, prova rida loss honom genom att flytta bakdelen. Funkar på min stora. Rid på mindre volt o flytta ut bakdelen, släpp lite på ytter så han kommer runt. Blir han stark på rakt spår - gör volt (där du kan) o gör samma sak tills han int blir lika stark/springig.

Worth a try? =)

2012-01-13 @ 17:00:27
Postat av: Alwa

Sv. Hej! jag skall skicka tillbaka dom på måndag igen, men du kan köpa dom på börjes! fram och bakskydd plus frakt blir 517 kr!! :)

2012-01-13 @ 21:50:04
URL: http://ponnystyle.blogg.se/
Postat av: Alwa

Sv. Tack, lite sådana övningar jag gör. Gör mycket halter och flyttningar så vi är inne på lite samma spår iallafall, tack!! :)

2012-01-13 @ 21:51:03
URL: http://ponnystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback