Årets andra inlägg

Godmorgooooooooon :)
2012 nu, måste vänja mig med att skriva en tvåa på slutet. Brukar ta typ ett halvår innan jag lärt mig det, sen så är det nästan nytt år igen!

Innan jag glömmer bort så här är mina nyårslöften:
- Träffa One Direction
- Få någon av killarna att följa mig på Twitter/få en tweet från dem
- Rida minst tre gånger i veckan
- Göra veckoscheman och hålla dem

Idag ska jag rida min lilla ponny som numera är gammal. Glömmer bort det hela tiden, han är ju faktiskt 20år nu! Det kommer också ta ett halvår för mig att lära mig hur gammal han är... :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson-Stalltjej

Det där med tvåan på slutet blir klurigt för mig med, haha. Jag är sämst på att minnas nya datumet.



Jag tänkte också tipsa om vår nya fräscha blogg skriven av två hästskötare med erfarenheter både i och utanför landets gränser. Fina bilder, varierande inlägg, tät uppdatering och skarpa åsikter är några av ingredienserna i vad som troligen blir en av landets kommande större hästbloggar. Kolla in på http://stalljessica.blogg.se som senare blir STALLTJEJ.se!!



Mvh Jessica, f d yezzcorner.com

2012-01-01 @ 15:57:52
URL: http://stalljessica.blogg.se/
Postat av: Maria

Varför sätter du upp som mål att rida 3 gånger i veckan minst på din egen häst? Tvingar du dig själv att rida? Tycker du inte om det?



Bara undrar :)

2012-01-01 @ 19:29:53
URL: http://teamox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback