Träningsperiod

Känner att jag är inne i en träningsperiod nu. Igår kväll klockan 11 så gick jag ned och cycklade på våran gym-cykel i 10 minuter, sen hoppade jag in i duschen och drack ett glas mjölk efter. Kommer succsesivt öka cyklingen med minutrarna. Vill verkligen hålla det här nu, kanske blir ett nyårslöfte?

För dom som inte vet det så är jag en riktig gottegris som äter allt jag kan få tag på i princip. Jag har något i munnen nästan konstant, haha kanske borde lugna ner mig nu! Ska försöka äta sundare och röra mer på mig! Då tror jag även att jag orkar mer i ridningen. Jag blir trött rätt så fort och jag har otroligt svaga knän. Men känslan efter ett pass & en dusch är bäst! Så underbar känsla. Nej, nu kommer en sundare Alwa!
Heron håller med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback