Presentation Emelie

Hej på er!
Kände att det var dags för en nystart på hästbloggsfronten. Så här står jag och Alwa nu med våran nya blogg! Jag kan ju ta och presentera mig lite snabbt, ifall det kommer nya personer som vill veta mer om oss ;).

Jag heter Emelie, jag är 15år. Kort och gott är jag en svensk Directioner och hästtjej. Jag bor precis som Alwa i Enköping. Tidigare stod vi ju i samma stall med våra buspållar, men tyvärr flyttade Alwis till Nynäs för det är närmare.
Herkules, är min ponny. Han är triangelmärkt, på grund utav spatt. Han är född 1992 och går under mängder med smeknamn. Tyvärr så är Herkules okänd korsning, men troligtvis New Forest.

Vi har hållt ihop i 3år tror jag det är nu. Vi köpte honom triangelmärkt också, iår har vi dock haft väldigt mycket motgång då han vart halt i februari och den hältan har hållt i sig till och från dess. Nu är han dock bättre, så nu håller vi på igen!

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

SV: Lite överallt, typ från ebay och så :) Är du intresserad av någon Lady Gaga tröja? Jag säljer nämligen tre splitter nya ^^

2011-12-02 @ 23:52:02
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback