Presentation Alwa

Hej, det är alltså jag som heter Alwa Johansson. Jag är 14 år, bor i enköping och har en egen ponny som står uppstallad på Enköpings Fältridklubb. Jag har ridit i snart 10 år, och sommaren 2011 fick jag min första egna ponny, Morgan. Morgan är en b-ponny, korsning mellan Russ och Islandshäst, så han är väldigt viktbärande och tålig! Tillsammans har vi startat dressyrtävling två gånger, LC & LB. Vi hopptränar 1 gång i veckan för Maria Bredberg. Jag och Morgan har varit tillsammans i snart 1 år, men vi köpte honom somsagt sommaren 2011.

Morgan är min bästa vän, min älskade ponny och mitt allt.♥ Jag vet inte vad jag skulle vara för människa utan honom, min bästa vän. Morgan är 14 år men var väldigt grön i utbildningen när jag började rida honom och han var nästintill galen och otymplig i hanteringen Han hade dessutom nästan stått i 1 år så han var väldigt överviktig och i ett dåligt skick. Idag kan vi göra nästan allt tillsammans!

Innan vi var uppstallade på EFRK (Nynäs) så stod jag och Morgan vid Viggeby. Där hade jag mina bästa kompisar, Emelie, Amelie och Felicia. Tillsammans hade vi den växande hästbloggen Stallviggeby.blogg.se! Tyvärr så var vi tvungen att lägga ned den lite. Men nu så blev jag och Emelie sugna på att hästblogga igen, tillsammans! Så välkomna till våran blogg, Ponnystyle.blogg.se!

Jag & Morgan




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bloggen ska lätt följas!=)

Hoppas på bra uppdatering, och kan ju inte bli annat än fina bilder då era ponnier är ursöta båda två!



Lycka till tjejer!:)

2011-12-03 @ 00:08:53
Postat av: Alwa - Ponnystyle

Sv. Åh vad kul att höra! Ska försöka be nån att fota så ofta som möjligt :)



tack!

2011-12-03 @ 00:14:20
URL: http://ponnystyle.blogg.se/
Postat av: fannie

ni har börjat rätt så bra så jag följer denna bloggen lätt ;)

lyckaaaa till å jag hoppas med många inläggar! :D <3

2011-12-03 @ 11:43:36
URL: http://dooublestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback