Pannband

Kom just på att till hackamoret (som jag bara använde förut sen i somras till ungefär några veckor sen) har ett blingpannband, men jag använder det knappt längre eftersom att Morgan äntligen går att rida på bett!! (♥♥:D) Men Tränset som jag använder nu är ett svart remont från Jacson, det är supersnyggt och ganska tjock remont och det är väldigt snyggt! Men grejen är den att jag har inget pannband till det! Vill inte ta det från hacket då jag fortfarande använder det någon gång ibland, och om jag byter så finns det inget läderpassande pannband till det sen.. Så jag är sugen på ett nytt bling-pannband alltså! Många har tröttnat på swaroski, men det tröttnar jag nog aldrig på faktiskt. Är sugen på det tvådelade swaroskipannbandet, tycker att det är annorlunda men helfränt. Kanske köper det som julklapp!

Annars kan jag gott och väl tänka mig ett vanlig swaroski! Svarta stenar är ju otroligt snyggt!
Jag äger inga bilder, säg till om jag ska ta bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback