Morgondagen

Imorgon ska Morgan & Bella ridas. Hade tänkt att rida båda i ridhuset. Kanske lägger ut några bommar, hade tänkt att rida mycket galopp på Morgan och börja lugnt med Bella och göra mycket lösgörande med henne. En smart grej vore även att öva på halter och igång i trav från halten, mycket sånt. Hon är ju bara 5 år så jag brukar inte ställa allt för mycket krav. Ifall allt känns bra så kanske jag gör lite mer avancerade övningar till en lätt grad.

Är sugen på att fortsätta lära in galoppombyte på Morgan, var inne på det förut och det gick bra över bommar men det var länge sen sist. Kanske övar på det imorgon! :)

Det funkar inte att ladda upp bilder så jag bjuder på en liten video från i somras istället!



Kommentarer
Postat av: emma

Så härligt ! :) Älskar denna bloggen, följde tallviggeby, men nu får jag väl börja följa denna ist (; <3

2011-12-06 @ 08:48:06
URL: http://emmaandersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback