Morgan 51211

Idag så var ridhuset uppbokat för lektioner så jag red i paddocken. Dock var det fruset så jag skrittade bara. Red kanske i 30 minuter. Skrittade mycket och gjorde lösgörande övningar, volter och flyttningar, öppnor & slutor och halter! Morgan var superfin och det gick jättebra. Red ut på vägen brevid paddocken och där travade jag fram och tillbaka 3 gånger så att han fick sträcka ut benen lite. Ingen lång sträcka alls men ändå :) Morgan var jätteduktig idag och jag känner mig nöjd. Öppnor & Slutor har vi inte jobbat med så mycket alls men ändå gick det över förväntan.

Fina Morgan! Han är en helt annan häst med kimblewick. För er som undrar så är det rak stång med tungfrihet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback