Morgan 191211

Idag så släppte jag & Jenny hästarna i paddocken. Det var cirka 20 cm snö och det tyckte Mogge & Happy om. Dom sprang och busade. Vi var ute ganska länge och dom fick springa tills dom blev trötta. Då travade vi av dom (försökte iallafall). Sen fick Mogge gå in i boxen, jag putsade sadelgjorden & sadeln efter Mogge var klar. Sen åkte jag hem! :)

Jag känner mig lite dålig. Har nog öroninflammation och det känns som att jag ska få feber. Om jag mår dåligt imorgonbitti så stannar jag hemma för jag vill inte riskera att bli sjuk nu till jul. Mamma skulle mocka och fixa då sa hon. Det vore ju bra om Mogge fick röra på sig så jag ska höra ifall nån kan rida.


härlig sommarbild!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har man öroninflammation måste man ha penicillin för att bli frisk.. Hoppas att du blir bra! Krya på dig :)

2011-12-19 @ 20:31:10
URL: http://teamox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback