Mina julklappar!

Jag har inte önskat så mycket, eftersom att jag vet att vi ska åka till USA i 3 veckor i mars så det kommer att gå åt massor av pengar. Men jag fick 4 björn borg trosor, grimma, magic brush, massa dollars, och vanliga svenska pengar! :D 1500 kr, och med dollarna 2000. Känns bra, trots att man inte önskade nåt :)

Det är jag, min bror, mamma, pappa, mormor, morfar, farmor & farfar som skulle fira jul, men tyvärr så fick min farmor åka in till akuten då hon har hjärtflimmer och fick något fel så hon skickades vidare till intensiven.. Där fick hon stängas ner och sedan få en stöt i hjärtat så att hon levde igen. Hon har gjort det kanske 3 gånger på 4 veckor och hon var jätteledsen.. Tycker så synd om min farmor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback