Lincubs

Något jag har länge velat ha till Morgan är lincubs! Vet flera i stallet också som har hästar med problem i magen. Lösa och diarré. Tror verkligen att detta vore något. Har letat efter det men har nu hört att man kan köpa det på Svenska Foder. Men vart ligger det? Inte i enköping iallafall :( Man måste ju kunna beställa tycker jag.

Linfrön är även bra för fånghästar, och i somras var ju Morgan nära på att få lite fång. Så jag är extremt rädd nu, vill verkligen få tag på lincubs. Morgan har iallafall inte varit lös i magen på någon vecka! Jätteglad för det, hans svans var oftast helt äcklig och jag fick tvätta den varje dag. Idag är det helt lugnt i hans mage, så jag verkar ha hittat rätta foderstaten som funkar bra. :)

Om du vet vart man kan köpa eller beställa Lincubs, tveka inte att kommentera VART! tack :)




Kommentarer
Postat av: YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning

Här har du en återförsäljare i Bålsta. Hemsida: www.balstabyggvaror.se

Kollade på Svenska foders återförsäljarlista och hittade den och så även på City Gross i Västerås säljs de, såg jag när vi var där i söndags. City Gross Tel: 021-322000 fråga efter någon på hästavdelningen och kolla om de har såna inne. Hoppas det var bra info!



2011-12-08 @ 08:15:44
URL: http://yezzcorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback