Julklappar

Nu är det inte många julklappar kvar som ska inhandlas! Har köpt till pappa, min bror & till Morgan. Nu fattas bara mamma och om det blir pengar över så köper jag något mer till Mogge. I hans söta julsrumpa som hänger på boxen ligger det två paket! 1 är lite öppnat, lite hästgodis. I veckan så hoppas jag på att en till julklapp ska komma. Jag och Jenny beställde en varsin åt våra hästar. Mogge älskar den! Han ville verkligen ha en egen så han ska få en i julklapp :)

Jag har sagt att jag inte behöver få något i julklapp. Vad önskar ni er i julklapp? :D


Kommentarer
Postat av: Sara

data o ett jw schabrak ;D

2011-12-11 @ 18:53:54
Postat av: Andrea

i hästväg endast ett par softshellridbyxor, annars strukna skulder, raggsockor och vinterjacka. tråkig önskelista i år med bara saker jag verkligen behöver ;D

2011-12-11 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback