Julklappar till sin häs

Jag såg Emelies inlägg om julklappar till sin häst. Jag ger Mogge många julklappar, haha. Han får 2 stycken av mamma, jag vet inte vad det är men hon har nog kommit på något bra, haha! Sen har han sammanlagt 3 julklappar ifrån mig. Det är en mjuk naturborste, hästgodis och sen en burk med ett speciellt slickgrejs i, typ en slickburk. Mogges bästa kompis hade en sån, och då fick han smaka och han blev alldeles salig när han såg den burken sen! Han blev jätteglad, spetsade öronen & sparkade med benet.


Han älskade den jättemycket och var typ helt manisk, haha. Så han blir nog jätteglad när han får sin egen! :D
Det var inte lätt att få tag på, jag & Jenny hittade tillslut på något skitkonstig sida. Men jag ska bara få den av Jenny och sen ska jag slå in den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback