Herkules 281211

Herkules var sååå pigg idag och hade så mycket egen motor! Insåg sen dock att det var för att Nikita & Soraya hoppade samtidigt, plutten vill ju också göra det.. Alwa var med och fotade i början men sen gick hon över och coachade oss istället. ;)

Stundvis gick han såå fint och det är under dem stunderna jag inte vet alls vad jag gör.. Red mest på volten i paddocken, jag tycker det är lättast att "koncentrera sig" då. Mycket lösgjorande övningar :).

Vi måste fortsätta öva på det här, för det är verkligen inte lätt men när Herkules arbetar så går det såå mycket lättare och om någon är där och kan hjälpa mig eftersom det här är saker jag aldrig lärde mig på ridskolan/glömde bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback