Hallå där

Sitter med min brorsar MacBook Pro eftersom att min dator inte fungerar. Provade en sadel idag på Mogge som jag fick låna utav Gun i stallet. En Prestige golden star, otroligt nog passade den på Morgan. Har säkert provat ett 20-tals sadlar som inte har passat. Den var otroligt skön och jag fick en mjuk och trevlig känsla när jag red. Min sadel är alldeles för stor för Morgan, så det går inte längre. Men nu är jag alltså på jakt efter en Prestige Golden Star, 16 / 16.5 tum och 34 i bomvidd. Kan även ta 36:a om det går att värma om till 34.


Om du har eller vet någon som säljer en Prestige Golden Star 16/16.5 tum och 34 eller 36 i bomvidd (som ska gå att värmas om) - Tveka inte att höra av dig. Skick spelar ingen roll, bara den går att rida i!




Kommentarer
Postat av: alma

skall du sälja din gamla ? har en shettis som behöver vidare sadel. ! :D

2011-12-17 @ 22:20:11
URL: http://pponnysmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback