God morgon

Kom hem för en halvtimme sen ifrån stallet. Tog ju ut hästarna och mockade åt Herkules! Jag var jättetrött imorse så jag sa till mamma att jag inte ville ha nån dum häst.. ;) Herkules fick på sig ett fleecefodrat regntäcke nu också, får se om jag åker tillbaka senare och rider. Vad ska ni göra idag?

Idag såg jag även lilla Polly! Hon går ju i stora lösdriftshagen utan vidare tillsyn. Meningen är ju att hon egentligen ska tas bort, men jag vet inte när det ska ske. Hon stod och åt på lite hö som någon slängt in till henne. För hennes eget bästa hoppas jag inte hon behöver vara kvar så länge till :/. Hon är ju så söt också så det är lite svårt att bara låta henne försvinna..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför vill du att dom tar bort henne snart? :) Är det för att hon är så gammal? :)

2011-12-04 @ 10:00:26
Postat av: ponnystyle - emelie

Sofia: Yes, hon är ju minst 30år och ja.. :/

2011-12-04 @ 10:03:22
URL: http://ponnystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback