Dom sista dagarna

Nu är vi ju inne på dom sista dagarna innan det otroligt sköna vinterlovet! Det ska bli hur skönt som helst. Jag ska verkligen försöka att sova ut så mycket som möjligt, ha massa roligt och bara njuta och ta vara på tiden. Jag är så sjukt trött och har varit sjuk i perioder nu på sistone. Det är verkligen jätteroligt att vi har fått snö över helgen också, här i enköping är det kanske 20 cm nu. Hoppas att det snöar på mer! Dessutom fryser det på nu så jag tror att det stannar (pepparpeppar).

Jag vet precis vad jag ska göra när jag blir ledig. JULBAKA! Släkten kommer över jul och jag ska baka massor att bjuda på. Mogge ska få komma ut så mycket som möjligt på uteritter och massa bus, andra veckan så blir det nog hårdträning. Sen kommer ju hans lilla vintervila i en vecka också.
Vad ska ni göra på lovet? Eller har ni ens något lov? :)


En bild från förra vintern med Mogge.




Kommentarer
Postat av: Angelika

Jullovet*

2011-12-20 @ 22:48:14
Postat av: Anonym

spela roll?:=

2011-12-20 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback