Beställt

Har precis klickat hem alger till Morgan. Till hans hosta, han hostar ibland och har dåliga luftrör. Vill inte att det blir kroniskt så nu hoppas jag att detta hjälper. Har läst mycket och det ska tydligen vara jättebra! Hoppas att den kommer i veckan. :) Algerna hittade jag här för 115 kr.



Fan också, råkade beställa hem till människor istället så jag vet inte hur doseringen är.. Vet heller inte om det är samma och om det funkar att ge honom.. Mailade hemsidan och frågade iallafall.. Hoppas på svar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vår ponny har kroniskt hosta och han äter kräuter, en örtblandning som man kan köpa på derbyfoder. Det funkar super för honom, så det kan jag rekomendera! :)

2011-12-04 @ 20:15:30
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback