Bastine

Har ju glömt att berätta om "min" andra häst. Bastine är en 5 åring som våran kompis Anna-Carin äger. Bella som hon kallas står också på Nynäs, och jag rider henne i veckorna :) Bella är ett jättesött fuxsto som är väldigt snäll men ganska försiktig och rädd av sig. Väldigt fina gångarter, men fortfarande ung och oerfaren. Men hon är riktigt fin och duktig! Vill ni att jag ska skriva om henne på bloggen också? Ridpass, bilder och så.

Här är när vi tävlar LB:1 för ett litet tag sedan. Ha överséende dock, ung och obalanserad femåring, första gången på en dressyrbana! Hon var så stark och på tårna, innan vi började så skyggade hon och höll på, har det på film! Hon är dessutom lite rädd för människor, ljud och sånt har jag märkt, och det hjälpte inte med att det var en hel publik där, haha. Men hon var duktig för att vara första gången. Men ni ser hur det skiter sig i galoppen, hehe.. Svårt att hålla koll på benen ibland :) Fina Bellan.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det såg ju fint ut för att vara en såpass ung häst :)

2011-12-04 @ 10:05:11
Postat av: Angelika

Skriv om henne oxå :)

2011-12-04 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback