Alla har sin drömhäst

Alla har vi ju en varsin drömhäst, right? Hur ser eran ut? Egenskaper och så vidare? Tell me! Finns din drömhäst redan eller finns den bara i din dröm?

Min drömhäst finns redan. En blandning mellan Herkules och Morgan, vill jag se henne som. Men faktiskt så kommer jag knappt ihåg något av henne. Last Memory pratar jag såklart om! Finaste, finaste Pippi ♥.
Vi hade henne på foder i ett halvår 07-08 och hon var väl inte direkt den ultimata hästen för mig då, hon var pigg, het och stark. Jag var liten och klen. Men nu saknar jag henne så otroligt mycket, jag vet inte vart hon är nu.

En annan drömhäst är Kolan, som stod här hemma i ca 1år men nu är såld. :( Sen har jag alltid velat ha ett brunt fullblod vid namn Balett.



Kommentarer
Postat av: Angelika

Haha, min drömhäst är ett stort svart d-ponnysto. Hon ska vara åt det lite ädlare hållet, men ändå kompakt (typ sportponnymodellen). Hon ska vara pigg och känslig för hjälperna, och hon ska ha en bra bjudning på hinder och ha en busglimt i ögat.

2011-12-17 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback