-

Jaha, så var det äntligen sista dagen på 2011. Vill ni ha en genomgång på året? Kommentera det isåfall :) Tillräckligt många som vill ha en, så fixar jag det på det här väldigt varierande året.

Ska ut till Herkules senare, ungefär vid två tror jag att jag åker hemifrån. Får se vad det är för underlag i paddocken, det är ju minusgrader ute så det har nog frusit tyvärr.
Igår skrittade vi ut, han var väldigt tjurig och skulle minsann inte gå någonstans. Halvvägs till dammarna vände jag för då hade han skrittat på en bit. Red några varv på stallplanen också innan jag slutade.


Får se om det kommer fler inlägg från mig idag, men annars - Gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa:)

2011-12-31 @ 13:08:47
Postat av: Karin

ja tack! :D

2011-12-31 @ 15:55:17
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback